پنجشنبه, ۰۳ آبان,۱۳۹۷

همکاری کشورهای عضو در فدراسیون جهانی alianz canine wordwide با نماینده ایران sdv kennel club


خبر فوری 

قابل توجه پرورش دهندگان و تولید کنندگان و مربیان سگ در سراسر کشور 


شما هم میتوانید به اسودگی صاذر کننده باشید  و با ارائه مدارک معتبر عضویت باشگاه یا کلوب خود در فدراسیون جهانی alianz canine wordwide  با تمام کلوب های سراسر  دنیا جهت تبادلات علمی و تجاری  همکاری رسمی داشته باشید . 

از ماه اینده پرورش دهندگان و تولید کنندگان و مربیان محترم سگ های کار در سراسر کشور میتوانند پس ازارائه مدارک لازم ومعتبر  در زمینه فعالیت در یکی از بخش هایی تولید و یا تربیت سگ به فدارسیون جهانی الیانز معرفی و پس از دریافت مدرک بین المللی خود در مدت زمان کوتاه به دیگر اعضا فدارسیون  به عنوان باشگاه (کلوب ) عضو فدارسیون معرفی و اعضاء مستقیما میتوانند با تمام کلوب ها و مراکز عضو جهان همکاری و تجارت و در زمینه تولیدات قوی  مرکز خود در کلاس a ارتباط رسمی داشته و با توجه به تمام نکات رعایت شده ثبت و نمونه گیری  از سگها و چیپ گذاری انها در طرح سامان دام وطن و تولیدات بسیار قوی  با شجره نامه sdv در کشور  هم اکنون میتوانیم به تمام کشورها به صورت کاملا رسمی و معتبر صادرات داشته باشیم و با کارت عضویت بین المللی از مزایای ان بهرمند گردید .

امروزه با توجه به افزایش ارز و کاهش چشمگیر واردات و با توجه به ظرفیت بالای کیفیت تولید مخصوصا در نژاد های مانند ژرمن شپهرد  و مالینویزو روت وایلر و دیگر نژاد ها  که سرمایه گذاری های بسیار بالا در زمینه مولدین (سیلمی) صورت گرفته ایران هم میتواند مانند دیگر کشورهای جهان صادر کننده و  ارز دریافت نماید .

فارم یا کلوبهای ثبت شده  سامان دام وطن برای تکمیل مدارک اقدام نمایند و دیگر پرورش دهندگان و مربیان عضو و یا غیر عضو نیز با ارسال مدارک و ثبت کلوب (فارم ) تحت مدیریت خود  میتوانند تا اخر ابان ماه کارت عضویت رسمی فدارسیون بین المللی دریافت نمایند .

لازم به ذکر است که سگهای شرکت کننده در مسابقات و رکورد گیری نژادی   سراسری در ماه های پیشرو از خدمات فدارسیون در قضاوت داوران معتبر بین المللی  برخوردار و مقام اورندگان در داخل کشور و فدراسیون جهانی به عموم مردم کشور و نقاط مختلف جهان معرفی و اطلاع داده خواهند شد  و به زودی تیم مربیان هیئت sdv در اولین برنامه و مسابقه رسمی به کشور ترکیه اعزام و به امید خداوند با کوله باری از افتخار و تجربه به کشور باز خواهند گشت .

کلوب (فارم ) های دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی ( نظام صنفی و یا دامپزشکی )از خدمات و اعتبارات ویژه ای برخوردار خواهند بود . 

تمامی ریاست و اعضا اصلی هیئت های نژادی و تربیتی  sdv  به زودی  در استان البرز تشکیل جلسه خواهند داد و تاریخ و نحوه و قوانین  به اطلاع کلیه پرورش دهندگان و مربیان محترم ایران خواهد رسید .

شما اخبار و تمامی مطالب و اطلاعات را میتوانید از همین وب سایت  جدید در حال اماده سازی خدمات بین المللی است دنبال و از صفحه کلوب های اعضا ایران عضو  فدارسیون alianz canine wordwide   در همین وب سایت رسمی  sdv بازدید نمایید .


هم اکنون همکاران میتوانند  کنل کلوب های جهانی  و کشورهای عضو را مشاهده  با انها اشنا گردند   زیرا تمامی مراکز و کشور های  نامبرده و ثبت شده در این لینک فدارسیون جهانی دیگر کشور ایران را به عنوان یکی از اعضا خود به رسمیت میشناسند و به زودی از تمامی تلاش و زحمات  پرورش دهندگان و مربیان  در این بخش از کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی  در سمیناری بین المللی در ایران  با حضور هیئتی از فدراسیون جهانی الیانز تقدیر  و قدردانی صورت خواهد گرفت .


لینک کشورهای مرتبط و همکار ایران در فدراسیون جهانی alianz canine wordwide  در پایین این خبر موجود و قابل مشاهده می باشد .

http://alianzfederation/nuestros-miembros