پنجشنبه, ۰۶ دی,۱۳۹۷

نمایشگاه عمومی فن اوری و پژوهشی دانشگاه خوارزمی با حضور sdv



در هفته پژوهش و فن اوری علوم  نمایشگاه عمومی  در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار گردید که غرفه سامان دام وطن در بخش پرورش و اموزش سگ کار نماینده دانشگاه تهران در بخش علومدامی و امور ژنتیکی در این نمایشگاه حضور داشت که نمایشگاه با حضور استاندار محترم استان البرز افتتاح گردید . 

مطالبی مهمی توسط ریاست مرکز sdv  اقای فرید رکابدار در غرفه سامان دام وطن  با استاندار محترم مطرح گردید و خبرهای بسیار خوب در مورد به رسمیت شناختن سگ و عملکرد و خدمات فدارسیون جهانی سگ الیانز alianz   در 198 کشور جهان و نمایندگی رسمی و عضویت ایران در این فدراسیون  در اختیار ایشان قرار گرفت .


در این نمایشگاه تخصصی که با حضور مراکز پژوهشی و تحقیقاتی برگزار گردید بیش از سه هزار دانش اموز  در مقاطع مختلف تحصیلی از این نمایشگاه بازدید نمودند . غرفه سامان دام وطن مانند همیشه با استقبال بی نظیر بازدی کنندگان قرار گرفت .

با توجه به خبر بسیار مهم در مورد ثبت سگ سرابی sarabi dog  با حضور یکی از پرورش دهندگان معتبر  و بسیار پرتلاش  جناب اقای هومن سرابی در غرفه سامان دام وطن مطالب بسیار مهمی در مورد این نزاد اصیل ایرانی در اختیار مسئولین و اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار گرفت ...

سامان دام وطن مفتخر است که به عنوان یک مرکز علمی  و پزوهشی با زیر ساخت داخلی و متکی بر پایه دانش کشور در نمایشگاه های تخصصی و دانشگاهی علوم حضور دارد.

تصاویر مربوط به نمایشگاه  عمومی دانشگاه خوارزمی 


سامان دام وطن پیشرو در ارائه خدمات پرورشی و اموزشی در کشور 

تلفن دفتر مرکزی

02634809914      02634809617

ادرس مرکز / استان البرز / کرج / مهرشهر / فاز 3 / چمن 3 / جنب رستوران مهرگان / کوی محبی 

ثبت نظر