پنجشنبه, ۱۳ دی,۱۳۹۷

لوازم اموزش و تربیت سگ برند zinuo / فدراسیون جهانی سگ الیانز/ SDV / IRAN / مرکز بین المللی امور سگ در کشور /

سمینار بین المللی اموزش مربی گری sdv و معرفی برند zinuo


به نام خدا 

موجودی به نام سگ و اهمیت اموزش ان در امداد رسانی و نگهبانی و محافظت و کشف و هزاران کاربرد دیگر فقط از طریق اموزش میسر است و اموزش نیز مانند هر فعالیت دیگری احتیاج به ابزار و اوازم مخصوص به خود دارد . در اموزش سگ نیز لوازم و تجهیزات یکی از ارکان بسیار مهم تربیت و اموزش سگ است و مطلبی مهم که در کشور ما بدان کمتر اهمیت داده میشود . 

در هر فعالیتی ابزار ها به صورت تخصصی توسط برخی کشورهای خاص تولید و در بازار جهانی عرضه میگردد و لوازم تربیت سگ نیز همواره به کشور از برندهای مختلف وارد میگردد . ولی در ایران مجموعه تولیدی zinuo به مدیریت اقای سپهر جمشیدی هم اکنون تولیدات بسیار با کیفیت و استانداردی را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت بسیار عالی در اختیار امر اموزش و تربیت سگ قرار داده اند . 

لوازم اموزش سگ و تجهیزات مربی گری در این مجموعه توسط استاد کاران بسیار ماهر و با تجربه و با سرمایه گذاری و هدف کارافرینی برای علاقمندان تاسیس گشته و هم اکنون با نولید بیش از چهل نوع لوازم در صدر تولید کنندگان داخلی کشور قرار داشته و موضوع بسیار با اهمیت در این رابطه داشتن گارانتی تعویض و لوازم جانبی میباشد .

تولید شلاق جهت ایجاد صدا نه به عنوان وسیله تنبیهی یکی از محصولات این برند است که دارای لوازم جانبی میباشد و دسته و بخش های غیر مصرفی میتواند سالیانی کارامد باشد که در برندهای خارجی این موضوع به عنوان تجارت قلمداد میگردد و لوازمی از این دست پس از پایان حد مصرف قسمتهای مصرفی دیگر قابل استفاده نبوده و مربی و یا خریدار دوباره می بایست ان را به صورت کامل خریداری کند که هم اکنون بسیاری از این لوازم در برند زینو تولید و همراه لوازم جانبی در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد .

یکی دیگر از اینکونه تجهیزات دستکش محافظ همراه با روکش قابل تعویض است که باز هم در برندهای خارجی روکش کنفی ان فقط همراه با شاسی ان قابل خرید است که در برند لوازم تخصصی سگ zinuo روکش محافظ به هر تعداد در اختیار خریذار و یا مصرف کننده میباشد و این یعنی خدمت و تجارت سالم و پایدار و رعایت حقوق مشتری ...

قابل ذکر است که با توجه به چرم مرغوب کشورمان و حضور استاد کاران ماهر در این زمینه بسیاری از لوازمات  میتواند با رعایت نکات رسیدگی سالیانی به عنوان ابزار در خدمت مربی و صاحب سگ باشد و سامان دام وطن مفتخر است به عنوان نمایندگی و صاحب امتیاز فروش انحصاری برند zinuo  در کشور  با رعایت توازن قیمت نسبت به توان خرید عموم بتواند برای هر سگ لوازمی شخصی به ارمغان اورده  تا هر سگی به منظور جلوگیری از انتقال بیماریهای دهان و دندان و انواع دیکر بیماری های قابل انتقال از این طریق دارای لوازم شخصی مختص به خود باشد و هنگامی که به مراکز اموزشی مراجعه مینماید با لوازم شخصی خود مورد اموزش قرار گیرد و در ایران در این برهه زمانی کمتر به این موضوع اهمیت داده میشود .

ما در کشور میتوانیم با حمایت از برندهای با کیفیت و معتبر گامی در بی نیازی و حتی صادرات ان برداریم و هم اکنون این برند میتواند قابل صادرات به کشورهای دیگر باشد  و در این سمینار مجموعه ای از پکیج لوازمات به عوان هدیه توسط مدیریت این برند به مدرس سمینار تقدیم شد و مورد بررسی و تایید قرار گرفت و تعدادی از لوازمات به کشور ترکیه انتقال داده شد .

در این سمینار یکی از مطالب مهم استفاده از ابزار استاندارد و تخصصی در رابطه با اموزش سگ ها بود و این برند مورد بررسی و تست قرار گرفت  و شاهد نتایج علمی خوبی در این رابطه بودیم و امید است که مربیان و صاحبان سگها با هدف هر سگ و لوازم شخصی اختصاصی بتواند پیشرفت قابل ملاحظه ای در کنترل بیماریها و حمایت از تولید کنندگان داخلی نماییم .

سامان دام وطن مرکز بین المللی سگ و نماینده فدراسیون جهانی سگ الیانز هم اکنون دارای مارکت بسیار جامعی از لوازم تخصصی اموزش سگ و محافظ های مختلف مربی در کشور است و با ایجاد یک شبکه قیمت گذاری و استفاده از پست پیشتاز اماده ارسال با قیمت مشخص و بسیار مناسب این لوازمات به تمامی نقاط مختلف کشور می باشد .

عاملیت فروش و اخذ نمایندگی به استانها فقط با تماس تلفنی با شماره دفتر مرکزی سامان دام وطن میسر خواهد بود و اولویت فروش با مربیان خواهد بود ....

تلفن دفتر مرکزی فروش 

02634809914

02634809617

ادرس دفتر  مرکزی sdv 

استان البرز / کرج / مهرشهر / فاز 3 / چمن 3  کوچه اختصاصی محبی / جنب رستوران مهرگان 



ثبت نظر