پنجشنبه, ۰۴ بهمن,۱۳۹۷

سمینار بین المللی نژاد شناسی سگ ژرمن شپهرد اغاز شد / سامان دام وطن / مرکز بین المللی سگ کار / SDV /IR

ثبت ناماغاز شد ...

سمینار بین امللی نژاد شناسی سگ ژرمن شپهرد با حضور دو داور و کارشناس و مدرس جهانی از فدراسیون جهانی سگ الیانز از کشور اسپانیا و ترکیه 

نامبردگان محترم میتوانند برای ثبت نام با شماره تلفن های زیر  تماس حاصل نموده  و در این سمینار شرکت نمایند .

لازم به ذکر است که این سمینار در خصوص نژاد ژرمن شپهرد برگزار گردیده و شرکت کنندگان میتوانند پس از شرکت در سمینار در راس ساعت معین  مدرک از فدراسیون و مراکز اموزش عالی و سامان دام وطن دریافت نمایند .

سامان دام وطن  همواره میکوشد تا به روز ترین خدمات را مخصوصا در بخش علوم پرورشی / تولیدی / اموزشی با حضور کارشناسان مطرح جهانی به منظور ارتقا سطح تولیدات و بی نیازی در واردات برخی سگهای کارامد  مانند نژاد ژرمن شپهرد ارائه دهد . به امید خداوند و با توجه به ظرفیت بالای تراکم جمعیت نژاد زرمن شپهرد در کشور و دارا بودن ایران از برترین خط خونی و یا به قولی سگهایی با خلوص زنتیکی بسیار بالا میتوانیم در دنیا متقاضیانی برای تولیدات کشور داشته باشیم و مانند دیگر محصولات دامپروری در زمینه تولید و صادرات سگهای کار مخصوصا در نژاد ژرمن شپهرد با حمایت از پرورش دهندگان به ارز اوری در کشور دست یابیم . 

تمامی علاقمندان میتوانند قبل از خرید و با شرکت و اطلاع از تمامی مفاهیم نژادی این نژاد بسیار کارامد برای یک عمر کارشناسی برای خرید یا  تقاضای خود باشند و سطح اطلاعات و دانش را به طرز چشمگیری ارتقا بخشیم .

این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون ثبت نام نمایید .

با کارت دامپزشکی و یا دانشجویی از تخفیف بسیار ویژه برخوردار باشید .

تلفن ثبت نام و مسئول ثبت نام /خانم خاکی  / اقای قلی زاده 

02634809914

02634809617


ثبت نظر