جمعه, ۰۷ تیر,۱۳۹۸

دوره دوم کلاسهای مربی گری سگ استان فارس / شیراز / فدراسیون جهانی سگ / alianz / sdv kennel club / iran

اغاز ثبت نام کلاس های مربی گری شهر شیراز دور دوم / sdv /اموزش مربی گری / تربیت سگ / مربی سگ حرفه ای 


سامان دام وطن sdv  نماینده فدراسیون جهانی سگ alianz  از سال 1394 با برگزاری بیش از پنجاه همایشات و سمینار اموزشی و رقابتی در نقاط مختلف کشور از اوایل سال جاری شروع کلاسهای اموزش سگ مخصوص مربیان و صاحبان سگ را در استانهای مختلف برگزار نموده تا با توجه به عدم اطلاعات کافی مالکان سگ در رعایت نکات و قوانیین و همچنین اهمیت اموزش برای سگها در کاهش مشکلات اجتماعی و جلوگیری از بروز حوادث بتوان در مذتی کوتاه با برنامه های اموزشی برای عموم گام مهمی در این راستا برداریم .

شما اگر قصد خرید سگ دارید باید بدانید که اولویت وظایف شما تربیت و اموزش صحیح است و شما را در بسیاری از موارد یاری و حتی از مشکلات و حوادث ایمن میدارد . اسایش شما و اطرافیان شما در زندگی شهری و اجتماعی از اهمیت ویزه ای برخوردار است و اطرافیان شما را به عنوان مالک و صاحب سگ مسئول میدانند و در درجه دوم اسایش زندگی شخصی شماست که میتواند با حضور یک سگ بدون انوزش لازم و دارای ناهنجاری زندگی شما را به مرکز مشکلات تبدیل کند . پس برای اموزش سگ خود در مراکز معتبر اقدام کنید و از لذت داشتن یک سگ کارامد و اموزش دیده برخوردار گردید .

بخش دوم مربوط به افرادیست که علاقمند هستنند تا در مشاغل صنف کارهای کشاورزی در امر تربیت و اموزش سگ اشتغال ورزند و سامان دام وطن با توجه به استعداد ها و علاقمندی و قوای جسمانی و مسائل روانشناسی  حامی افرادیست که میخواهند در چهارچوب علم و قانون مربی شوند و کسب درامد نمایند .  یک نکته مهم سالم بودن روان و اعصاب شخص کاراموز است زیرا این حرفه نیازمند صبر و حوصله و پشتکار است . اموزش مانند تزریق یک دارو نیست تلاش و تمرین و صبر میخواهد و این رابطه بین سگ و مربی پایاپای است . تمام سگها دارای یک رفتار مشخص و همگانی نیستنند و  ...

دیگر عوامل مهم ساختار یک مربی را تشکیل میدهد که نیاز به نگارش کتابی عظیم دارد . شما در این کلاسها با نحوه اموزش در دوره های فرمانپذیری و دوره های بین المللی مانند bh و یا بخش دفاع و حمله اشنا و اموزش خواهید دید و بعد از اتمام این دوره نوبت ارائه یافته های شما در اموزش سگ مورد نظر شما خواهد بود . هیچگاه با یک کلاس چند روزه شما مربی نخواهید شد بلکه معیار  سگ تحت اموزش شماست . اوست که تمارین شما را جامع عمل میپوشاند و معتبر ترین سند و مدرک در صحت و سلامت زحمات شماست . اگر شخصی در دوره ای مانند بی اچ در کلاسها حاضر شد و بعد از کلاس مبادرت به اموزش سگی کرد که در تست و امتحانات بی اچ در فدراسیون نمره قبولی کسب  نمود میتواند خود را یک مربی در درجه تست سگ خود بداند .متاسفانه در کشور ما هموطنان از درجات اموزش و مراحل ان بی خبرند و هر شخص شرکت کننده در این کلاس و کارگاه ها میتواند به فردی مهم در ارتقا سطح دانش اطرافیان و یا دنبال کنندگان وی در فضای مجازی بدل گردد و ان زمان میتوانیم شاهد رشد چشم گیر سطح اموزش سگ در عرصه کشور باشیم و ان موقع هر فردی میداند که در درجه اول قبول سرپرستی یک سگ  درجه اول اموزش ان اهمیت خواهد داشت و با ادامه این مسیر میتوانیم برای مربیان زمینه های شغلی و درامد زایی ایجاد نماییم .زیرا در کشور بیش از چندین هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش پرورش و تولید و اموزش حضور دارند و حتی تمامی امکانات و شرایط لازم برای دریافت پروانه فعالیت قانونی مهیاست .

در مبحث اموزش سگ به صورت گام به گام به همراه صاحب به نکات زیر توجه فرمایید .

تنها کسی که از خصوصیات و خلق و خوی سگ اگاه است  مالکیست که چند هفته و یا چند ماه و یا چند سال مالک و صاحب ان  سگ بوده و به کمک اگاهی ها و متد اموزش میتوانیم سریع ترین و نتیجه بخش ترین راه را  در اموزش گام به گام سگ به همراه مالک طی نماییم . بهترین و مفید ترین تمارین میتواند تمرینات مداوم و با برنامه صاحب سگ باشد زیرا او دیگر از نحوه و دستورالعمل اموزش سگ خود اگاه است و حتی دیگر نگران دور بودن از سگ خود نیست . اگر صاحب سگی اموزش دیده باشد بی شک او میتواند دیگر صاحبان سگ را نیز دعوت به اموزش و مراحل پیشگیرانه مشکلات را برای انها توضیح دهد . اگر با مشکلی از جانب سگی مواجه گردد میداند که نحوه دستور العمل و برخورد او با یک سگ پرخاش گر در محیط بیرون چگونه است . زیرا ما هیچ گاه نمی توانیم وجب به وجب کشور را در برابر حملات  سگهای بی سرپرست ایمن کنیم و بهترین راه اموزش صاحبان سگهاست که بسیاری از مشکلات ما را بر طرف مینماید . شما مالکان  محترم سگ هم اکنون میتوانید با هزینه ای بسیار مناسب و حتی شرایط پرداخت ویژه در این کلاسها شرکت و از اموزش سگ خود لذت ببرید ودر پایان کلاسها گواهی بین المللی از فدراسیون جهانی سگ alianz و دانشگاهی دریافت نمایید و با دریافت کارت عضویت هیئت مربیان از خدماتی مانند لوازم اموزشی و غذا و مدارک بین المللی با تخفیفات ویژه برخوردار گردید . 

کلاسها و کارگاه های  استان گیلان شهر لاهیجان و باشگاه تخصصی پرورش سگ کار آریا و در هر نوبت 12 نفر مورد اموزش قرار میگیرند و پس از انجام کلاسهای تئوری در کارگاه عملی با تمامی نکات اموزشی در مورد بخش مربوطه ثبت نام اشنا و کار عملی انجام خواهد گرفت و در طی اجرا کلاسها نت برداری و ضبط صدا ازاد بوده و به تمامی سوالات کاراموزان در طی اجرا کلاس و کارکاه پاسخ داده خواهد شد . 

تلفن ثبت نام    02634809914 /02634809617

سایت ها     www.sdvdog.com

                     www.sdv-c.ir

مژده به مردم مهمان نواز استان گیلان شهر زیبای لاهیجان ثبت نام تا 16 تیر ماه ادامه دارد .

شرایط و مراحل ثبت نام 

ظرفیت : 12 نفر 

مدت زمان : 5 روز کلاس تئوری و کارگاه عملی 

اموزش دوره های : فرمان پذیری / bh / گارد 

فرمانپذیری و گارد : 14/000/000 ریال 

فرمانپذیری و بی اچ : 14/000/000 ریال 

هر سه دوره با تخفیفات : 20/000/000 ریال 

با شرایط پرداخت ویژه 

این کلاسها هر ماه در یکی از استانهای کشور برگزار و علاقمندان میتوانند در استان خود و یا استانهای دیگر شرکت نموده و برای کسب اطلاعات اموزشی با متد روز جهانی اقدام و گواهی بین المللی از فدراسیون جهانی سگ الیانز و گواهی دانشگاه مرکز اموزش عالی امام خمینی ره تحت نظارت سازمان  تحقیقات و اموزش و ترویج کارهای کشاورزی دریافت نمایند . 

 

ثبت نظر

متن نظر (2)

س
۲ سالها پیش | سوگند
تماس برای ثبت نام

چه ساعتی و چه روزی میشه بابت شرایط  ثبت نام تماس گرفت
چند روز بهتر دو شماره تماس گرفتم کسی جوابگو نیست

س
۲ سالها پیش | سوگند
تماس برای ثبت نام

چه ساعتی و چه روزی میشه بابت شرایط  ثبت نام تماس گرفت
چند روز بهتر دو شماره تماس گرفتم کسی جوابگو نیست