شنبه, ۱۸ اسفند,۱۳۹۷

پروانه فعالیت صنفی پرورش سگ کار و چگونگی دریافت ان

جلسه اشنایی دست اندرکاران سگ کار با قوانین صنفی و اتحادیه های تعاونی 

این جلسه با دعوت سامان دام وطن sdv  از مسئولین ارشد مربوطه برگزار گردید و با حضور پرورش دهندگان و مربیان و دامپزشکان سوالات تخصصی درباره تشکیل اتحادیه تعاونی مربوطه و چگونگی دریافت پروانه فعالیت نظام صنفی و کد دار کردن تولیدات و ثبت انها در بانک ژنومیک sdv با استفاده از دانش اساتید داخل کشور و هدایت به سمت صادرات بود که توسط نماینده مرکز اصلاح نژاد و بعبود تولیدات دامی کشور مخصوصا در مورد ثبت با میکروچیب با کد رسمی کشور و مورد تایید این مرکز صحبتهای مهمی صورت گرفت .

در این جلسه که در دانشگاه اموزش عالی امام خمینی ره برگزار گردید جناب اقای مهندس علی محمدی ریاست اتاق تعاون استان البرز توضیحات جامعی در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند و با حمایت از این بخش بر ضرورت تشکیل اتحادیه تعاونی کشوری برای دست اندرکاران پرورش و تولید و اموزش سگ های کار تاکید نمودند و به تمامی شرکت کنندگان گواهی اشنایی با قوانیین وزارت کار و تعاون و رفاه اجتمایی اهدا گردید .

سامان دام وطن اولین تعاونی استان البرز را با نام تعاونی مربیان و پرورش دهندگان سگ کار استان البرز تاسیس نمود .

بخش دیگر جلسه با حضور پر مهر و حمایت همه جانبه ایشان از پرورش دهندگان و مربیان سگ های کار جناب اقای مهندس نجفیان ریاست نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز برگزار گردید و ایشان با تقدیر از دست اندرکاران در اغاز و دعوت از تمامی این عزیزان برای دریافت پروانه فعالیت و شرگت و حضور در کارهای قانونی با حمایت دولت تاکید نمودنند و توضیحات جامع در مورد چگونگی دریافت پروانه صنفی ارائه نمودنند و به سوالات شرکت کنندگان در مورد سوالات مربوطه در این بخش توسط ایشان پاسخ داده شد . 

سامان دام وطن مفتخر است که بر اساس قوانیین و با ایجاد حمایت مسئولین دلسوز و زحمتکش مربوطه در بخش های مختلف دولتی بتواند بستری برای ایجاد امنیت شغلی و اجتمایی ایجاد و با دعوت از مسئولین به بررسی مشکلات در این بخش دامپروری بپردازد و شرایط بهتر و با هدف تری در دستور کار این تشکل قرار دهد .

با سپاس از زحمات و تلاش های اقای حمید رکابدار مدیر عامل سامان دام وطن /موسس تعاونی پرورش دهندگان و مربیان سگ کار استان البرز / ریاست نمایندگی فدراسیون جهانی سگ الیانز که همواره با ساعت ها جلسه با مسئولین مربوطه سعی در ایجاد امنیت شغلی و ارتقا سطح دانش فعالان داشتند .

جلسه چگونگی دریافت پروانه فعالیت نظام صنفی و تشکیل اتحادیه تعاونی و چگونگی کد دار نمودن سگها و فارم ها بر اساس قوانیین مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور .

اقای مهندس علی محمدی ریاست اتاق تعاون استان البرز 

اقای مهندس نجفیان ریاست نظام صنفی کارهای کشاورزی استان البرز 

اقای مهندس اقبال  به همراه مهندی رجبی از مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور 

اقای حمید رکابدار مدیر عامل سامان دام وطن و ریاست فدراسیون سگ جهانی الیانز وموسس تعاونی پرورش دهندگان و مربیان سگ کار استان البرز 


در این جلسه که با حضور پرورش دهندگان و مربیان از نقاط مختلف کشور برکزار گردید تمامی موارد و نکات در مورد مجوزات . اصلاح نژاد  بررسی و به سوالات شرکت کنندگان از طریق مسئولین پاسخ داده شد .




ثبت نظر