دوشنبه, ۰۸ بهمن,۱۳۹۷

ثبت نام مسابقات رتبه بندی سگهای نژاد ژرمن شپهرد کشور اغاز شد / IRAN /سامان دام وطن / مرکز بین المللی امور سگ کار در کشور / SDV

مسابقات رتبه بندی سگهای نژاد ژرمن شپهرد کشور 


داوران و کارشناسان مسابقات از فدراسیون جهانی سگ الیانز از کشورهای اسپانیا daniel bensusan و ترکیه  erkan disoglo

اهداف برگزاری مسابقات رتبه بندی سگهای ژرمن شپهرد کشور در سی پنجمین برنامه sdv 

1. ارتقا سطح همکاری و دانش و کیفیت در تولیدات کشور و ایجاد رقابت علمی و سالم در فضایی پژوهشی و کارشناسی 

2. حمایت و هدایت ظرفیت بالای تولیدات استاندارد به منظور بی نیازی در این نژاد کارامد و ارز اوری و رقابت با بازار جهانی ان 

3. اعلام رتبه و مقام های کسب شده به عموم هموطنان و 196 کشور عضو فدراسیون جهانی سگ الیانز 

4. شناسایی سگهایی که دارای عناوین و مدارک و شجره جعلی در فضای مجازی میباشند و کاهش سو استفاده از کمبود سطح اطلاعات عموم در خرید این نژاد و جلو گیری از انواع کلاهبرداری در روند خرید متقاشیان از افراد متخلف و سود جو 

5. معرفی برترین پرورش دهندگان و سگهای برتر این مسابقات به مراکز نظامی / انتظامی / امدادی برای استفاده از ظرفیت های بالای کشور 

6. حمایت و هدایت پتاسیل و سرمایه گذاری های کلان در بخش تولیدات و اصلاح نژاد هدفمند و ایجاد تعادل در واردات و صادرات 


7. ارتقا سطح فرهنگ و دانش در خارج نمودن سگ های کششی یا به قولی مولدین غیر استاندارد از چرخه تولیدات کشور و کاهش مشکلات و هزینه های درمانی در بیماریهای لگن / ارنج / و انواع نقص های ژنتیکی و وراثتی 

8. ایجاد بستر مناسب برای تولید استاندارد و ایمن سازی سرمایه گذاری و وقت در اموزش و تربیت با توجه به معیارهای مورد نیاز ژنتیکی و سلامت جسمی در این امر مهم که اگر تولیدات کشور مناسب و استاندارد نباشد  به صورت مشهود اموزش و تربیت با مشکلات جدی همراه خواهد بود 

9. ثبت / امار گیری / رکورد گیری / نمونه گیری dna / چیپ گذاری با میکروچیپ دارای کد رسمی و پیش شماره 364 مورد تایید مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور به منظور استفاده در تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی و تخصصی با توجه به همکاری سامان دام وطن با مراکز اموزش عالی کشور که از جمله انها میتوان به برنامه ها و همکاری ها با دانشگاه تهران / دانشگاه پردیس کشاورزی کرج / دانشگاه امام خمینی ره  اشاره نمود 

قوانیین برگزاری مسابقات رتبه بندی نژاد ژرمن شپهرد کشور 

قوانین مسابقات و شرایط حضور به شرح زیر میباشد :

1. بدون ثبت نام و ارائه مدارک به صورت کامل  کارت ورود به سمینار  و مسابقه برای هیچ شخصی صادر نخواهد گردید و از ورود افراد بدون کارت ورودی یا دعوتنامه  جلوگیری به عمل خواهد امد .

2. داشتن سناسنامه بهداشتی /واکسیناسیبون تکمیلی جهت کنترل مسئول ثبت نام الزامیست .

3. هر یک از فارم ها و باشگاههای پرورش و تربیت سگ کار میتوانند از متقاضیان و تولیدات خود ثبت نام به عمل اورند و افراد تحت پوشش و ثبت نام ان باشگاه میتوانند با کاور / لباس / گرمکن تبلیغاتی ان باشگاه در مسابقه حضور یابند . 

4. با شگاه ها  موظفند تا طرح لباس یا نوشتار روی ان را با توجه به قوانین و شئونات اسلامی در نظر گرفته و پس از کنترل توسط  مسئول ورودی برگه حضور دریافت نمایند .

5. کاپ قهرمانی که در سال 95 در مراسم افتتاحیه سامان دام وطن از ان رونمایی شد به استانی که دارای عناوین و مقام های بیشتر در بخش ها و رده های سنی باشند اهدا خواهد شد و کسب امتیازات شرکت کنندگان هر استان برای قهرمانی ان استان از اهمیت برخوردار میباشد .

 6. مسابقات ژرمن شپهرد ورک لاین در سه رده سنی و بخش جداگانه نر و ماده ها برگزار و به شرح زیر ثبت نام میگردد :

الف . 6 تا 12 ماه 

ب. 12 تا 20 ماه 

 ج. 20 به بالا 

7. مسابقات زرمن شپهرد شولاین  در دو بخش لانگهیر یا مو بلند  و کلاسیک یا موی کوتاه در بخش مجزا نر و ماده برگزار و رده سنی برای ثبت نام به شرح زیر میباشد :

الف. 6تا 9 ماه 

ب. 9 تا 12 ماه 

ج. 12 تا 18 ماه 

د. 18 تا 24 ماه 

ت. 24 ماه به بالا 

در مجموع در 40 بخش سنی و جنسیتی رقابت میگردد .

8. هر سگ ثبت نام شده بر اساس تاریخ تولد درج شده در مدارک فقط و فقط میتواند در رده سنی و بخش جنسیتی و نژادی خود ثبت نام و شرکت نماید . 

9. با توجه به اعلام ساعت دقیق هر شرکت کننده در سمینار در 20 بهمن ماه از ورود و پذیرش قبل و بعد از ساعت تعیین شده جدا معذوریم . 

10. با توجه به سمینار نزاد شناسی نژاد زرمن شپهرد توسط مدرسان ارشد و داوران منتخب فدراسیون که مبلغ 700/000 تومان میباشد هزینه ثبت نام برای افرادی که در مسابقه ثبت نام نموده اند نیم بها میباشد . 

11. از ورود سگهای شرکت کننده که دارای نظافت و بهداشت مناسب نباشند و یا دارای هر گونه بیماری پوستی باشند جلوگیری به عمل خواهد امد . 

 12 . به مقام اوران هر بخش در رده سنی خود کاپ و جوایز به همراه لوح تقدیر و مدرک حضور از فدراسیون اعطا خواهد شد و در صفحه اختصاصی سامان دام وطن در مجله نظام صنفی کارهای کشاورزی استان البرز به عموم معرفی خواهند شد . 

13 . مقام و رتبه هر سگ از هر طریق ثبت نام برای استان خود محفوظ  و قابل محاسبه برای قهرمانی ان استان است . 

 مطالب بسیار مهم :

الف . سگهای نژاد زرمن شپهرد وارداتی که دارای مقام مستقیم در هر  مسابقات جهانی میباشند    بدون رقابت و مسابقه رتبه بندی و به صورت افتخاری میتوانند ثبت نام و شرکت نمایند و در مراسم ویژه در همین مسابقه به مالکان این سرمایه های ملی لوح سپاس و قدر دانی و جوایز اعطا و به عنوان شاخصه های نژادی معرفی خواهند شد .

 ب. با توجه به قوانین کشور و تعهدات سامان دام وطن در چهارچوب مشخص این مسلبقه به صورت خصوصی برگزار و از ورود افراد بدون کارت ورودی  و ثبت نام نشده جلوگیری به عمل خواهد امد  زیرا این مسابقات با هدف ارتقا دانش / تبادلات علمی و پژوهشی در تولید استاندارد  در اشتغال قانونی اعضا نظام صنفی کارهای کشاورزی در بخش پرورش و تولید و اموزش سگ کار برکزار میگردد و هیچ گونه جنبه تفریحی / سرگرمی / تبلیغ برای خرید سگ / مد گرایی نداشته و حتی ازورود بانوان گرامی به زمین مسابقات به علت  جلوگیری از بروز برخی مشکلات و مسائل حاشیه ای معذوریم تا به جای این مسائل بتوانیم اهداف علمی و پژو هشی را با حضور متخصصان به نحو ثمر بخش و مفید به انجام رسانیم .

ج. برای ثبت نام سگ  مدارک و شجره نامه ان از هریک از مراکز جهانی دارای محدودیت نبوده  ولی داشتن شماره میکروچیپ برای ثبت مقام در فدراسیون الیانز و مراحل ثبتی ان الزامیست . 




سامان دام وطن پیشرو در ارائه خدمات نوین اموزشی و پرورشی سگ کار در کشور 

ثبت نام در سمینار بین المللی نژاد شناسی  تاریخ 24 بهمن ماه برای اقایان و بانوان محترم مهیا میباشد و پس از شرکت در این سمینار در دانشگاه امام خمینی ره  مدرک اعطا خواهد گردید .

تلفن مشاوره و ثبت نام 

02634809914

02634809617

 مسئولین ثبت نام / اقای سلیمی / اقای قلی زاده 

برای اشنایی با خدمات ما از بخش های دیگر سایت sdv  بازدید نمایید . 







ثبت نظر