سه شنبه, ۰۴ دی,۱۳۹۷

ثبت نام سمینار بین امللی اموزش مربی گری فدارسیون جهانی سگ الیانز alianz

سامان دام وطن نماینده رسمی فدارسیون جهانی سگ الیانز alianz  دوره های اموزش مربی گری را از سطوح پایه تا پیشرفته اغاز نمود .  


این کلاسها در پبج روز متوالی و در دو بخش تئوری و کارگاهی برگزار میگردد که بخش سمینار تئوری در سالن سمینار دانشگاه اموزش عالی امام خمینی ره و بخش عملی یا کارگاهی ان در مرکز بین المللی امور سگ   کار و نگهبان sdv   برگزار میگردد .

با توجه به  ارائه  گواهی حضور در سمینار به شرکت کنندگان و قوانین هیئت مربیان در کشور مبنی بر گرفتن تست و ازمون قبل اخذ مدرک مربی گری از این رو با فاصله زمانی  مشخص پس از سمینار تست و ازمون از شرکت کنندگان به عمل خواهد امد . زیرا مدرک مربیگری و یا پرورش دهنده بدون ازمون و قبولی در ان برای هیچ فردی در برنامه های سامانم دام وطن  sdv صادر نخواهد شد و تا افرادی با تجربه و کارامد حاصل خروجی سمینارهای اموزشی  و تخصصی باشند ...

مدرس این سمینار اقای ارکان  از کشور ترکیه  نماینده و مربی ارشد ترکیه در فدارسیون جهانی سگ الیانز alianz با بیست و هفت سال سابقه درخشان در پلیس و ارتش ترکیه  و تخصص در امر اموزش دوره های پیشرفته  bh      ipo   و امید است با توجه به فعالیت بسیار عتمی ایشان در زمینه  راه های درمان توسط به کارگیری سگ در درمان اوتیسم بتوانیم گامی مهم در کشور با استفاده از علم و متد به روز ایشان برداریم و مربیانی نیز در این زمینه در کشور به کار گیریم ...


این سمینار با نظارت نظام صنفی برگزار و افرادی که پس از ازمون به موفقیت دست یابند به نظام صنفی معرفی خواهند شد تا بتوانند با توجه به مهارت و دانش  در چهار چوب قوانیین جاری کشور برای راه اندازی مجموعه اموزشی و دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند .

تلفن ثبت نام دفتر نماینده فدراسیون جهانی سگ االیانز sdv 

02634809914



ثبت نظر