چهار شنبه, ۲۵ مهر,۱۳۹۷

تاسیس و افتتاح مرکز تحقیقات و ثبت نژاد ژرمن شپهرد / german shepherd/ مرکز بین المللی امور سگ کار کشور / SDV / IRAN

بانام خدا 

مرکز تحقیق و ثبت نژاد ژرمن شپهرد  german shepherd کشور اولین و تنها مرکز رسمی و قانونی تحت نظارت نظام صنفی کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی استان البرز در سال نود و پنج پس از طی مراحل قانونی و ثبتی در جلسه ای با حضور ریاست باشاههای استان های مختلف  و با حضور هیئت مدیره سامان دام وطن و هیئت علمی و کاربردی ژنتیک مرکز و دبیر اجرایی نظام صنفی اغاز به کار نمود .

در این جلسه ضمن قدر دانی اعضا هیئت از موسیسن این مرکز و مسئولین مربوطه در جلسه قوانین واساسنامه برگزاری مسابقات که در سال نود و چهار در سی و یک بند به تالیف و گرد اوری اقای فرید رکابدار با عنوان ریاست مرکز به چاپ رسیده بود مورد بررسی و تصویب و امضا اعضا قرار گرفت و به صورت قانون واحد با رعایت کلیه قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران و مسائل شرعی پیرامون  در دستور کار پرورش دهندگان و ریاست باشگاه های استانی قرار گرفت و اعضا ملزم به رعایت کلیه نکات در این اساسنامه گردیدند .

اولین جلسه هیئت قبل از افتتاح رسمی مرکز 

پس از پایان جلسه مرکز با حضور اعضا هیئت .میهمانان و با دستان پرمهر دکتر ال داود ریاست سازمان حمایت از حیوانات کشور در ان سال افتتاح گردید و بخشهای مختلف مرکز مورد بازدید عزیزان قرار گرفت و این اغازی برای هدفی ارزشمند و فعالیتی قانونمند برای دست اندرکاران شد .

خدمات مرکز عبارتند از /

مسابقات اصالت و زیبایی 

بانک اطلاعات ژنتیک 

نمونه گیری و ثبت با میکروچیب کد رسمی کشور 

صدور شجره نامه قابل استعلام 

فیزیوتراپی و تست لگن

سرشماری و امار تراکم جمعیت استانی سالانه 

سمینار های علمی و کاربردی 

ازمایشات ژنومیک و تشخیص خط خونی 

اصلاح نژاد هدفمند و تولیدات استاندارد 

درگاه خرید مطمئن از تولیدات برتر کشور 

برگزاری سمینارهای استانی در امر پرورش و لقاح مصنوعی 

ایجاد یک شبکه با زیر ساخت داخلی و بدون نیاز به عوامل خارجی در کاهش واردات 

تضمین صحت پدر و مادر سگهای ثبتی و استاندارد اصالتی 

شناسایی و معرفی دست اندرکاران به نظام صنفی جهت دریافت پروانه فعالیت 

و...

قابل ذکر است که این خدمات برای ده نژاد سگهای کار یا به قولی نژاد های بزرگ هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته که در این سایت میتوانید  از تمامی خدمات مرکز امور سگ کار در کشور  sdv دیدن فرمایید و ما را در ایجاد فرهنگ استفاده صحیح از این موجودات خارق العاده یاری و کشور را به سوی بی نیازی و افتخار در تولید استاندارد سوق دهید . 

مرکز تحقیق و ثبت نژاد ژرمن شپهرد در سال نود و چهار و در استان البرز و شهر کرج در منطقه حصارک افتتاح گردید و دارای سه رینگ مجزا با امکانات به روز به بهره برداری رسید .


ثبت نظر